dimarts, 13 de novembre del 2012

1Q84 - conversa real


– has sentit el què va dir l’oriol pujol aquest cap de setmana?

– no, no m’he assabenta’t de res.

– la teoria que ens van explicar en aquest mateix despatx, fa més d’un mes, comença a fer-se realitat. te’n recordes?

– sí, me’n recordo.

– doncs sembla que el nostre amic no anava tan errat.

– el què fan els polítics és teatre. pura interpretació. i nosaltres, com una colla de beneïts aplaudim o xiulem, sense adonar-nos que l’important passa quan baixa el teló i s’apaguen els llums.


– em pensava que et quedaves a barcelona aquest cap de setmana. al final has marxat?

– sí, m’he passat tot el cap de setmana al 1Q84.

– vols que et digui que va dir, exactament, l’oriol pujol?

– no. vull saber si a la documenta tenen el llibre 3 amb català.






1 comentari:

  1. Si no el tenen allà, busca'l a un altre lloc, jo a casa el tinc en català, existeix. Un plaer poder llegir obres com aquesta en la nostra llengua. Molt més distres que l'Oriol Pujol o qualsevol altre polític.

    ResponElimina